-->

Η νύφη της τής έκλεψε τον άντρα

Όταν η Roxanne Monaghan ζητούσε από τη νύφη της να είναι μαζί της μέσα στην αίθουσα τοκετού, όπου επρόκειτο να φέρει στον κόσμο το δεύτερο της παιδί, δεν μπορούσε να φανταστεί ότι η γυναίκα που θεωρούσε ως καλύτερή της φίλη λίγους μήνες μετά θα της «έκλεβε» τον άντρα!




Η 20χρονη Roxanne από το Aberdare στη νότια Ουαλία έμεινε μόνη της λίγες εβδομάδες πριν την πρώτη επέτειο γάμου της και όντας έγκυος 21 εβδομάδων στο δεύτερο μωρό της.

Η Sam Roberts, γυναίκα του θετού αδερφού της, είχε ήδη συνάψει δεσμό με τον 27χρονο άντρα της και λίγο καιρό αφότου η σχέση τους έγινε γνωστή… μετακόμισαν στο ίδιο σπίτι!



Η Roxanne συντετριμμένη είπε στον μέχρι πρότινος άντρα που αγαπούσε και εμπιστευόταν ότι σκεφτόταν να σταματήσει την εγκυμοσύνη της, αλλά εκείνος δεν έδειξε να ενδιαφέρεται καθόλου για όσα του έλεγε.



«Αυτό που έκαναν ήταν η απόλυτη προδοσία. Έχασα τον άντρα μου και την κουνιάδα μου, που θεωρούσα την καλύτερή μου φίλη. Δε θα μου περνούσε ποτέ από το μυαλό ότι θα μας έκαναν κάτι τέτοιο. Κατέστρεψαν τη ζωή μου. Πίστευα ότι είχαμε την τέλεια οικογένεια και μου άρεσε πολύ να περνάω χρόνο στο σπίτι του αδερφού μου και της γυναίκας τους» είπε η νεαρή μητέρα και αναρωτήθηκε: «Πώς μπορεί να στο κάνει αυτό η ίδια σου η οικογένεια;».








πηγή:newsbeast


0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου