-->

Σ. Χρηστίδου: Μέρα με τη μέρα προσπαθώ να κερδίσω τον άντρα μου από την αρχή Η παρουσιάστρια μίλησε για τη σχέση της με τον Θ. Μαραντίνη και τους 2 γιους τους


Η Σ. Χρηστίδου, μίλησε στο περιοδικό “ΕΓΩ” , για το δεύτερο παιδί που απόκτησε, αλλά και για τη σχέση της με τον Θ. Μαραντίνη.

Όπως δήλωσε η Σ. Χρηστίδου, είναι ευτυχισμένη με τον ερχομό του δεύτερου γιου της και ανυπονονεί και για τρίτο παιδάκι σύντομα! Για την σχέση της με τον Θ. Μαραντίνη, είπε πως δεν πέρασαν ποτέ κρίση στο γάμο τους και πως αυτή η λέξη την είχε ενοχλήσει πολύ!

Η Σ. Χρηστίδου δήλωσε χαρακτηριστικά πως, ” δεν χρησιμοποίησα όμως ποτέ τη λέξη “κρίση” στο γάμο μου και είχα ενοχληθεί με αυτόν το χαρακτηρισμό. Δεν χωρίσαμε, ούτε τσακωθήκαμε ποτέ” και συμπλήρωσε πως ” Μέρα με τη μέρα προσπαθώ να κερδίσω τον άντρα μου από την αρχή. Οι σχέσεις θέλουν δουλειά, είναι ζωντανοί οργανισμοί και πρέπει να ασχολούμαστε μαζί τους”.

Για τα περιττά κιλάκια της εγκυμοσύνης, η Σ. Χρηστίδου δήλωσε πως, ” Είχα πάρει 25 κιλά και τώρα πια έχω μόνο δέκα κιλά παραπάνω από το κανονικό μου βάρος, το οποίο άρχισα όμως σιγά σιγά να χάνω”.


Πηγή : lay-out.gr



 Έλα και εσύ στην παρέα μας στο Facebook